idag har jag lärt mig;


2009-07-13 @ 18:24:28

- att man inte ska ställa sköljmedelsflskan på tvättmaskinen om den ska centrifugera
- att det krävs 1,5 toarullar (jag skojar inte, 1,5 rulle gick det åt!) för att torka upp en full flaska sköljmedel
- att det inte är smart att försöka torka upp sköljmedel med toapapper
- att man inte ska hälla direkt från soyaflaskan i soppan (risk för att det kommer JÄTTEMYCKET)
- att om det blåser ute så bör man sätta fast tvätten på något vis, på så sätt slipper man springa omkring och leta trosor i trädgården
- att det kan vara smart att dela upp tvätten i fler högar, inte bara i högarna "vit" & "resten"...
- att jag bör anmäla mig till någon matlagning/tvätt/ta hand om hemmet-kurs

Är det någon som vet hur man får upp sköljmedel från golvet? Just nu är det "synliga" borta men en glidig och livsfarlig hinna finns fortfarande kvar? Eller vafan, om den torkar tillslut så syns det förhoppningsvis inte...

Suck

Kommentarer
Postat av: Elli

Antingen är jag jättetrött eller så är du oerhört dum men jag skrattar så mycket att jag gråter :P Jag kan hålla en kurs för dig! ;)

2009-07-13 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0