home sweet home


2009-07-03 @ 13:15:04

Är hemma igen efter fyra dagars tältning med gustav. Det gick faktiskt överförväntan, MEN jag är ingen tälttjej, ge mig ett hotellrum eller åtminstone en husvagn. Dock har vi haft det mysigt, gosigt och riktigt roligt, min gustav är en bra karl! Det har spottats i skor, blottats inför hela campingen, giganternas kamp på minigolfbanorna och en massa annat roligt :)
Och under tiden jag varit iväg har det smidits planer, och juli kan komma att bli en riktig toppenmånad! Nästa helg vankas det paint ball with my ladies, det är kryssning om ett par veckor, som jag ser fram emot utav bara fan, kommer bli grymt! Grönan ska vi till också :D Fast första ska jag jobba ännu en vecka, men jag klagar absolut inte, det är underbart att få in lite mer cash på kontot, plus att jag mer än gärna hjälper far min nu när han har massor att göra på jobbet :) Ser ni, jag kan vara snäll! Allt är helt enkelt väldigt bra. Om jag skulle klaga på något så är det att jag saknar pellanplutt! Har inte sett henne efter hon kom hem från semestern! Men vi ska leka nästa helg, och i veckan har jag massor med kul planerat; leka med fröken westberg, träffa michaela och leta bostad med jakob! Haha ja ni, träna ska jag också försöka hinna med, känner mig så förbannat äcklig och onyttig nu, men det är ju ändå sommar och semester, så vad gör man?!
Och så har jag bestämt mig för en sak, men det är min hemlis förtillfället, men det känns bra att ha tagit ett beslut i alla fall. Insett en del har jag också gjort, vilket har fått mig att bara bli, ja, glad helt enkelt.
Livet leker at the moment, gustav är bra, elli är bra och jag är lycklig!
Nehej ni, nu ska jag joina min man ute på balkongen, i eftermiddag när papi slutat jobba ska vi ut på sjön och åka ring och andra skojiga grejer, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0