hemma nu


2009-07-25 @ 19:19:36

Jag måste bara inleda med att klaga, alla mina prylar går sönder!!! Moblen har fått nå cpryck, och jag hör inte vad folk säger när dom ringer, bara om jag har på högtalaren. Och sladden till datorn är glapp, så jag måste konstant vara där och trixa med den för att datorn inte ska lägga av. Morrr!

Kryssningen var rolig :) Förutom att det fanns så många äckliga gubbar med, skulle man gå omkring där själv skulle dom väl attackera en! Vi började med att springa till tax freen och ladda upp inför kvällen. Sen fixade vi oss och lyssnade på musik i vår hytt. Runt tio drog vi upp och resten av kvällen spenderade vi springandes mellan dom olika dansgolven, somnade betydligt senare nu än förra gången, runt två kom vi tillbaka & la oss :) Och då hade jag varit nykter i typ 2 timmar, så jag mår prima idag :) Haha, jag & elli gick omkring och jag hade tankarna nån annanstanns, kaboom så låg jag på golvet, och elli som kommit runt hörnet såg bara mitt huvud sticka fram, vi skrattade typ ihjäl oss!
Kvällen slutade med att ajg fick världens smocka i skallen av en galen finne, så jag ha världens bula, ajajaj..

Idag är det lördag, men känns som söndag. Jag ska fixa nåt att äta, och eftersom jag nyss hittade kemi B boken som jag letat efter så ska jag faktiskt läsa lite i den. Färska upp minnet.. Fick hem ett övningshäfte, haha, känns som jag är i behov av att kolla igenom en del grejer innan skolan börjar. Va ju faktiskt typ 8-9 månader sen jag läste kemi sist! :P

Tudelu på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0