glömde berätta det här, haha


2009-07-31 @ 14:27:08

Jag har ju en lånemobil nu medan min är inne på lagning, fick den i tisdags och fattade verkligen inte hur man kan byta ord om man skriver sms med t9 på. Så jag har suttit och stavat alla ord i alla sms (har knappt skirvit några för jag bara blir sur på mobilen). Och så igår när elli kom hit kastade jag mobilen till henne och fem sekunder senare hade hon kommit på hur man byter ordet. HAHAHAHA. Jag kan nog vara den minst tekniska människan som finns alltså, det är ju nästan pinsamt.. :P Jag tyckte liksom att jag provat alla knappar som det skulle kunna tänkas vara men icke!
"plus liza, det är alltid där det står plus som man ändrar ord".
Jo tjena, tack för infon, ofta jag har koll på sånt.

Nej jag säger då det, det är tur jag har elinor som håller ordning på mig :)
  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0