försöker få tiden att gå


2009-07-16 @ 15:30:33

Det blev ingen städning idag, jag orkar inte! :P Ha mest bara suttit med arslet parkerat framför datorn, målat naglarna & kollat igenom alla bilderna jag fick hem idag. Ska köpa nå fina ramar så jag kan få upp några av bilderna! Ska hem till anna när jag orkar klä på mig, klev nyss ut från duschen. Hon ska göra oss sällskap till ikea! Håller på att fixa hem lite bra filmer, ikväll ska jag bara krypa ner i sängen med ett glas cola & glo på film tills jag slocknar (vilket lär bli ganska tidigt, fick inte mycket sömn inatt, sofia mummlade & hade sig all night long!). Imorgon ska jag åka upp till Riddarhyttan med bror, för där befinner sig mami&papi för tillfället, ska käka och på kvällen sticker jag hem till gurra :) På lördag är det dags för paintballen, men innan den ska jag & pellan gå på stan och leta rätt på nå snyggt vi kan ha på oss nästa vecka. Förresten är jag sugen på att gå ut på krogen, någon som vill göra mig sällskap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0