fixar&donar


2009-07-27 @ 15:24:20

Jobbar idag, hade väldiga problem att ta mig upp imorse, skulle börja jobba innan nio hade jag tänkt. Nej då, kom inte iväg förrän efter tio :P Tur jag har flexibla arbetstider i alla fall!
Nu sitter jag här och försöker få ordning på saker och ting, har fixat mitt bankID så nu är det bara att söka bidrag hos CSN, ska även ringa till Graflunds och höra hur lång tid det komemr ta för dom att ansulta vårt hur till deras bredbandsnät. Blir ganska problematiskt om vi blir utan internet i flera månader, morrr..  Hungrig är jag också, ska ta och gå ut & gå en sväng om ett tag, så vet inte om jag ska äta innan eller efter. Och ikväll ska jag samla in pengarna från brudarna som är med på sandras 18års present. Så ja ni, jag har en del att sysselsätta mig med. Blir jobb resten av veckan, imorgon åker jag till gurra på eftermiddagen, saknar honom!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0