en jävla massa bilder!


2009-07-13 @ 15:07:56

Nu har jag fått över alla mina bilder till hårddisken, 6638 st var det, jag tycker det var jättemycket, fattar inte att jag knäppt så många bilder?! Hur som helst, sen gick jag in och letade efter nån sida där jag kunde ladda upp bilder och sen få dom framkalalde och hemskickade, en sida hade erdjubande så jag fick 120 st bilder framkallade för bara 45 kr, billigt tycker jag! Så nu är det bara och vänta, tre daga skulle det ta att få hem dom. Jag har ju presenten jag fick av tjejerna som jag ska fylla på med lite bilder, sen har jag ett jättefint album som är helt svart och oanvänt, så ska börja sätta in bilder i den också. Det är ju roligare att ha bilder framkallade, än att sitta vid datorn och kolla på dom. Hur som helst, nu ska jag hänga tvätt sen iväg till ica och handla det som behövs till maten (fick sms av gustav där han skrev hur jag skulle göra & vad som behövdes till köttfärssoppan, hihi!) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0