det ser bra ut i alla fall?


2009-07-21 @ 22:40:40

Jag hade ett recept att följa. Jag följde det inte. Hade i lite vad som helst. Nu är den inne i ugnen och jag ljuger inte när jag säger att det ser fantastiskt gott ut. Sen hur det smakar är ju en annan historia. Ska vara klart om ca tio minuter, precis lagom till gurra kommer hem.
Jag ljuger och överdriver inte när jag ganska ofta skriver hur dålig jag är på att laga mat. Men jag tror, om det här smakar gott, att det mest har berott på brist av  intresse? Jag tycker det är skittråkigt och det tar en massa tid och jag har absolut inte den fantasin i köket som t ex gustav har. Men från och med nu ska jag faktiskt försöka lära mig laga mat. Jag ska inte behöva vara beroende av någon, och det inkluderar min matlagning. Jag kan! Nu borde jag sluta skriva och kolla så det inte bränns, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0