det börjar ta sig


2009-07-29 @ 14:23:48

Jag är så hungrig! Vilken tur att jag har världens sötaste lilla mormor som förser mig & bror med föda när mami&papi jobbar (nej, vi är inte gamla nog att klara av att laga mat själva!). Har själv också jobbat idag, mådde lite kasst imorse svettades som satan, men nu känner jag mig ganska pigg faktiskt (Y) Resten av dagen ska jag bara slappa, det är ju hyfsat väder, så på med shorts och sen lägga mig ute på balkongen med en bok. Hur bra låter inte det liksom?! Imorgon ska jag leka med elinor, vi ska vara lite busiga och ordna till sandras födelsedagspresent ;) Hon har för den delen även 18års fest på lördag, vilket jag ser framemot, kommer säkert bli superkul :D Nästa vecka jobbar jag troligen inte, för då kommer pappas anställda tillbaka från semstern, så jag får fördriva tiden på annat vis. Bör kanske börja packa ner det som ska med till linköping, gå igenom lådor och skit. Jag har hur mycket som helst att göra egentligen, snark! Men ett stort måste är en sväng till stan, jag måste, verkligen måste, ha nya jeans leggins, ett par vanliga skor och lite tröjor. Som det ser ut nu så ska sofia få äran att göra mig sällskap på en inhandlingsrunda nästa onsdag. Nehej ni, om jag skulle ta och klä på mig, väntar bara på att bror ska sluta jobba så vi kan gå över till mormor, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0