det är svettigt?


2009-07-23 @ 17:09:42

Det är så kvavt ute, kan det inte börja regna och åska snart?!
Nu har jag fyllt i enkäten, haha, dom kommer troligen tycka att jag är dum i skallen, svarade typ seriöst på två fågor. Men det var ju roliga fågor, och såna kräver ju roliga svar (åtminsone jag & elli tyckte det var roliga svar!).
Nej nu vill jag bara att det ska bli imogon så det är dags för kryssning :D Känns som dte var flera åtr sen jag va ut, så det ska bli toppen! Ska klistra lite mer med mina kort och fotoalbum, ska välja ut typ 5 bilder som inte ska klistras in, som jag ska köpa ramar till istället. Nehej, och snart kommer middagsgästerna, jag är hungrig som en väldigt hungirig varg, katt, hund, anka osv. Snark på mig alltså. Nu blir det packning, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0