den kommer smygande


2009-07-07 @ 14:23:39

Idag är jag riktigt trött. Har inte sovit bra alls inatt! Vet inte varför, det va varmt, jag drömde konstigt och katten mjaouade mig i örat. Upp och jobbade imorse, väldigt segt att ta sig upp kan jag lova! Ätit pannkakor hos mormor och nu sitter jag här och läser en massa bloggar. Snart kommer Michaela hit, jag ska väl fixa mig sen ska vi hitta på något :)
Idag på jobbet så sa papi att jag skulle jobba den här veckan, och sen vecka 31. Jag fick panik när jag kollade igenom kalendern på mobilen, det ä ju snart augusti ju!!! Jag har glidit igenom den här sommaren utan minsta lilla tanke på att den ska ta slut. Visst har jag pratat om flytt och skola, men inte så snart?! Ångesten kommer, sakta men säkert. Och det värsta är att jag har typ all tid fram till lovets slut planerad?! Det är visserligen en massa kul grejer, men i alla fall. Att ha planerat tiden som är kvar betyder ju att det inte är så långt kvar?! Snark! Nehej ska försöka förtrnga det här just nu. Idag är en sån dag när tankeverksamheten är alldeles för hög, I need to relax! Nu ska jag försöka se lite snygg ut, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0