dags att sova


2009-07-07 @ 22:39:34

Har varit trött hela dagen, men en trevlig dag har det varit :) Jag & Michaela for in till stan och gled runt lite där, käkade donken och hämtade upp elli efter hon slutat jobbet. Väl hemma satt vi och kollade igenom en massa bilder från yngre dar, haha, gamla minnen alltså! Nu har jag precis kollat klart på en grymt bra film, Boy A hette den. Jag grät som ett litet barn i slutet, lilla eric/jack, så sööööt! Handlar om en kille som när han var yngre gjorde något enormt dumt, och när han kommer ut från fängelset och ska börja om med ny identitet skiter det sig tillslut. Se den hörrni! Känns som det är dags att sova nu, men är inte såpass trött?! Har gäspat mig igenom hela dagen och nu när jag har chansen att sova kan jag inte. Typiskt, eller hur? Och så saknar jag gurra lite! Har vant mig att se honom var och varannan dag, så nu när det gått, låt se, 4 dagar sen vi sist sågs så känns det som det gått alldeles för länge. Men på fredag ska vi laga god mat och shoppa träningscykel till honom, hihi! Nej nu ska jag borsta tänderna sen leta rätt på Doris som får hålla mig sällskap ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0