borde gå & lägga mig


2009-07-24 @ 01:25:08

Jag tog äntligen tag i inklistrandet av alla mina framkallade foton! Dom tog ungefär en timme att försöka sortera, välja bilder, klippa&klistra. Men nu är det fint i mitt vackra fotoalbum :) Har lovat mig själv att börja framkalla bilder typ varannan månad, speciellt om det har hänt mycket roligt och spännande. Då slipper jag ha miljoners med bilder att gå igenom, och då ser jag samtidigt också till att få bilder framkallade. Det är hundra gånger roligare att kunna kolla på dom "i verkligheten", än på en dataskärm. Och som Gustav sa, det är lätt hänt att det blir nå fel på datorn eller den externa, och då sitter man där utan bilder. Nu framkallar jag ju visserligen inte alla, men dom som känns viktigast (och dom jag inte är ful på :P)! Ska spara albumen och visa mina barn att dom tamejfan hade en ganska söt morsa innan hon blev tjock och saker började hänga och fladdra på grund av graviditet och ålder, haha! Nej men påriktigt, jag tycker det är jättespännande att bläddra igenom alla gamla bilder mamma&pappa har. Och sen om 20 år när vi brudar har en tjejmiddag kommer det vara skitkul att kolla igenom alla bilder tillsammans skulle jag tro :) Nu borde jag faktiskt försöka sova, ska upp nio imorgon. Och jag vill faktiskt vara pigg hela kvällen/natten! Men jag är inge trött, inge trött alls?! Blir en film att försöka varva ner till. Godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0