bättre idag


2009-07-28 @ 13:25:05

Min lite dystra sinnesstämning från igår är som bortblåst. Dock verkar den ha blåst bort till gurra som är en liten surkärring idag ;) Men glad är jag för det, har jobbat och sitter nu hemma och ska strax pallra mig ut på en promenix, det är så skönt att gå! Man får motion, frisk luft och blir så pigg efteråt. Och med musik i öronen går det fort att gå också :P Funderar på att springa över till mormor en sväng i eftermiddag, nu när jag inte ska till stan. Känner att jag inte orkar stan idag, det är så jävla jobbigt att pallra sig upp en timme tidigare bara för att köra hem. Men jag skulle behöva lämna in min cptelefon, vill gärna få den fixad innan jag flyttar så jag har nån möjlighet att prata med andra människor än jakob :P Fick besked från csn nu, jag kommer få money, och redan direkt när jag börjar (om jag förstod det rätt det vill säga). Vilket betyder att jag sparat undan typ 7000kr som jag i princip kan använda nu. Ok, nog kommer det antagligen gå åt mer pengar i början när man ska köpa alla såna där smågrejer & basgrejer man måste ha. Nej jag ska vara sparsam, jag ska köpa en ny soffa såsmåningom, har hittat en perfekt en, för 14000, vilket jag tycker är dyrt?! Fast jag är inte direkt i något behov av en soffa nu, vi har ju redan en hyfsat fin en :) Är på bra humör, men fortfarande lika svamlig, hihi!
Nu ska jag leka med mini, han studdsar omkring i mitt rum förtillfället :P Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0