att prata är min grej


2009-07-06 @ 20:12:48

Dom som känner mig vet hur sant det är. Jag älskar att prata, det är så befriande, haha! Kom precis in från en långpromenad med Michaela :) Vi har traskat runt i byn och snackat ikapp en hel del! Och fått lite motion på köpet. Pratat har jag gjort med paintball-gubben, nästa lördag, den 18e, klockan 17.30 blir det KRIG! Hihi, ska bli skitkul! Egentligen skulle vi göra det nu på lördag, men den enda tiden som fanns var halv tio på kvällen, lite sent tyckte vissa. Men istället blir det tjejmiddag hemma hos Michaela med alla goa brudar, vilket jag ser fram emot som in i bomben :D Alltså,motion gör en hur energisk och glad som helst, jag är uppe i varv, kan också bero på en tevlig stund med Michaela. Imorgon ska jag jobba på förmiddagen, sen ska jag & fru sinkkonen in till Västerås och käka donken tror jag, något ska vi hitta på i alla fall. Sitter och lyssnar på MJ, det är tydligen det man ska göra nu för tiden? Så jag följer strömmen! Nu ska jag skicka bilder till fru jansson från balen, hon är så krävande den kvinnan! Hihi, tudelu på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0