är det solen som tittar fram?


2009-07-08 @ 14:48:11

Det är varmt ute, känns nästan som om det skulle kunna börja åska? Men otroligt skönt att det inte pissar ner en massa äckligt regn i alla fall! Blev lite längre jobb idag, vi är tvugna att hinna med en order till på fredag. Jag är faktiskt väldigt glad över att ha jobb, vet inte vad jag skulle göra hela dagarna annars?! Sen ha jag insett (och hunnit få panik) att jag inte får studiebidrag förrän sista september!!! Och skolan börjar i mitten av augusti, vilket betyder 1,5 månad utan money?! Så jag tackar min far för jobbet så jag få ihop en bra slant så jag klarar mig. Snart kommer Jakke hit, vi ska leta lägenhet. Ännu en sak jag får panik över nu, kunde inte somna igår för jag låg och såg framför mig hur jag tältar utanför skolan bara för jag inte får någon lägenhet.. Kollar man på studentbostäder så har ingen av oss en chans att få lägenhet, vi har alldeles för få ködagar (jag trodde det skulle räcka med runt 300 poäng, men icke!). Och dom flesta lägenheterna är tillgängliga från 1 september, vilket ju är lite för sent.  Så vi ska väl kolla runt på internet idag, och ringa lite bostadsförmedlingar, snark va vuxet det där lät! Nej ni, på tal om roligare saker så längtar jag som fan till lördagen, kommer bli hur kul som helst :) Vilket nog kan bero på att jag har dom roligaste/bästa/härligaste vännerna man kan ha :)



Sen en snygg bild på virsbos snyggaste brudar ;D ;

 HAAHA :D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0