äntligen färdig jobbat!


2009-07-31 @ 14:16:29

Ja det är faktiskt väldigt skönt att vara klar med jobbandet, nu ska jag bara vara ledig & lat fram tills skolan börjar igen ;D
Åt nyss lite blåbärspaj, mumms, ska strax hoppa in i ducshen och försöka skrubba bort allt smuts. Ni skulle se mina händer och naglar, fullt med smuts och massor med skärsår, riktiga arbetshänder :P
Jag har bestämt mig för att färga skallen idag, gurra får hjälpa mig med det, haha återstå att se hur det går. Ska åka till stan om typ en timme, hämta upp gurki och sen ska vi ut till maxi och storhandla. Åh längtar tills ikväll, vi ska käka tacos, var skitlänge sen sista! Och så ser jag framemot morgondagen, eller snarare kvällen, då det blir partaj hemma hos sandrabanana, som elli så fint kallar henne, hihi. Sen efter vi gett henne vår present ska jag skriva vad det var, speciellt det vi gjorde igår, för det är grymt bra! (Y) :P Haha, nej nu ska jag väl pallra mig in i duschen, tudelu amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0