allt är gult! eller..?


2009-07-22 @ 15:54:01

Haha, minne som en guldfisk. Jag sa ju att mitt rum i lägenheten va gul, men den va typ väääääldigt ljusrosa, nästan vit. Och Jakob trodde hallen & vardagsrummet var gult. Icke, det är vitt och beiget.Toan som vi trodde var vit var däremot gul! Haha.

Fick hem en massa papper från skolan, det mesta handlade om nollningen, en massa roliga formulär man ska fylla i. Ska göra det tillsammans med elli imorgon så jag får det så flummigt som möjligt! :P Jag ha suttit och läst igenom allt, man fick en handbok från sektionen också, jag skrattade typ ihjäl mig, hihi. Längtar som fan, tror det komemr bli skitkul :D

Nej nu ska jag kolla runt lite, sen fortsätta med min bok. Ikväll blir det en promenad med becca efter hon kommer hem från jobbet :) Och gattis till Sandra som fyller och fixade körkortet idag, härligt jobbat pullan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0