what a night!


2009-12-27 @ 11:29:05

Ja jag hade i alla fall jävligt roligt igår!! ;D
Skittrevlig förfest hemma hos sofia med en massa brudar. Drog till GM efter nio nån gång, blev ändå tvugna att köa, jättemycket folk hela kvällen!
Träffade på en massa man inte sett på länge så det var kul. Dansade och hade oss! Jag vet riktigt inte hur jag fördrev hela kvällen? Var allmänt översocial skulle jag gissa på, hihi! Först bilen med tjejer åkte hem. Andra bilen med tjejer åkte hem men jag hade så kul så jag stannade. Visste att jag hade sovplats lite varstanns, fick beslutsångest över vem jag skulle hem till, slutade med att Jakob & hans far kom med bil och räddade mig, hade då staplat mig fram genom sju meter hög snö från gm till brinell tillsammans med Sofia och hennes karl. Vi kollade på film fast jag slocknade nog ganska fort :P Papi kom in och hämtade mig nyss, sitter nu hemma och dricker vatten. Sov med linserna vilket aldrig är roligt, måste vänta ett tag så jag kan ta ut dom! Hur som helst hade jag riktigt kul, inte gjorde jag av med jättemycket pengar heller, så jag är helnöjd :D Tuudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0