Vad gör vi?


2009-12-26 @ 10:58:33

Nu kör vi!
Elinor & Becca kommer hit för lite fix, sen beger vi oss alla sju tjejer hem till Sofia i Fagersta för lite förfest sen är det GM som gäller natten lång :D Jag är pepp som bara den, är säker på att det kommer bli en GRYM kväll :D

Julen har varit riktig mysig, mina klappar träffade rätt och det jag fått har jag blivit jätteglad över :) Igår var jag bara hemma hela dagen, åt lite julmat igen med mormor. Idag skulle vi åkt in på mellandagsrean och köpa köksbord + stolar & tvbänk bland annat, men det har snöat så mycket så papi hjälper till och plogar! Får se när det blir av. Vill in och köpa lite kläder också, fick en slant som jag inte tänker spara eller köpa mat för, bara härliga underbara kläder, hihi! Sen såg jag att jag hde mer än jag trodde på mitt konto.. Hihi kan ju använda dom också, sen får jag svälta i Linköping tills pengarna trillar in igen efter några dagar.

Nej nu ska jag hjälpa mami städa lite och meddela elli att jag är hemma hela dagen och att jag tycker att hon kan ta och kommer tidigare än fyra :)

Tuudelu på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är noll tagg, men som vanligt bangar jag aldrig ;) <3

2009-12-26 @ 11:40:56
URL: http://pernillalonnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0