tiden går fort


2009-12-15 @ 20:12:12

När man studerar flitigt! 9 timmar i skolan, följt av 2 timmar hemma här med Lollofis! Vi gjorde en övningstenta och det gick faktiskt oförskämt bra, så jag hoppas på det bästa. Men det är ju en dag imorgon också :)

Nu lagar jag mat, är vrålhungrig. Var tvungen att åka till Hemköp, hade verkligen INGENTING att äta. Det enda som hinns med om dagarna är plugga, laga enkel och snabb mat och kolla på Paradise Hotel om kvällarna (självklart pluggar man samtidigt, höhö). Inför nästa tenta-p ska jag fan ha lagat matlådor så jag slipper laga mat :p Nu ikväll ska jag lära mig aminosyrorna. För andra gången. Haha, känns som min inlärning är långsiktig :p

Hur eller hur så ska det bli så skönt på måndag, då ska jag efter tentan, städa lägenheten och TRÄNA. Har inte gjort det på över en vecka :O Åker nog hem den 22a, så slipper jag köra hem mitt i natten typ. Skulle ju ha julklappsbyte med tjejerna men jag vettefan när jag ska hinna iväg och köpa nåt? Nu innan tentorna är klara finns det ingen tid direkt. Får se hur det blir med den saken! Rimma skulle vi också göra, haha! Hade tänkt komma på något till familjens presenter men jag lider av tidsbrist för tillfället. Anyway, nu ska jag käka, sen back to business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0