sunday morning


2009-12-06 @ 12:53:51

Jag klarar verkligen inte av att gå upp i tid här hemma, jag bara sover och sover, klev upp strax innan tolv idag :p  Håller på att baka lussebullar med mami nu. Ska hem till farmor&farfar och mormor med några stycken sen när dom är klara. Gårdagen var jätteskön, Anna och Elli kom hit och vi satt och snackade massa skit i några timmar. Efter det åkte jag hem till Anna och vi kollade film och hade det riktigt trevligt :)
Idag har jag skickat iväg ett mail till en tjej som är sugen på lägenheten. Det känns som någon jag skulle kunna bo med faktiskt; hon pratar svenska. Haha. Nej men hon verkade jättetrevlig, pratade nästan mer än mig! Så vi borde nog kunna komma överrens :p
Har lite ångest för jag borde plugga. Får se om jag sätter mig ett tag ikväll. Fast det tror jag inte. Iiiii, måste ta tag i det där nu, bara två veckor kvar tills första tentan :O PAANIIIK!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0