spontana-liza


2009-12-04 @ 10:57:25

Ja det kan ni kalla mig! Jag tänker åka hemhem nu, eller ja, ska bara packa med mig lite grejor. Känns lite kasst att ha köpt biljett till kvällen och sen inte gå men jag blev opepp...
Jag behöver en kväll hemma och bli lite bortskämd med god mat och allt annat som man får njuta av när man kommer hem, höhö :p Förhoppningsvis kan jag även få lite plugg avklarat, då jag inte har nå planer med nån på hela helgen eftersom , som sagt, denna hemfärd är ett infall :p Men förhoppningsvis kommer Elli ha tid att träffa mig litegranna ;D Nej nu ska jag ta tag i packningen, är inte så mycket som ska med då jag har planer på att spendera helgen i mjukisbrallor, myyys!

Hejdå Linköping, see you on monday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0