R.I.P


2009-12-01 @ 18:51:45

Död. Jag kan inte fatta det. Ena stunden helt frisk och inte minsta lilla aning om att något inte står rätt till. några timmar senare död. Hur ska jag klara mig nu?! Någon som stått mig nära, kanske inte under sålång tid, men tillräckligt för att jag skulle bli beroende av den.


VAD FAN SKA JAG GÖRA UTAN MIN DATOR?!?!?!?!??!

Den är i alla fall inlämnad och om jag har otur (vilket det känns som jag kommer ha) så får jag inte tillbaka den förrän i mitten på januari. Medför bekymmer, då mín inloggning till banken finns på datorn´, blir svårt att betala räkningar.. Måste beställa hem nytt. Men det som känns förjävligt är att jag & Lollofis hade 2 hela labbrapporter på datorn, den ena var en labbrapport över en labb som sträckt sig över 3 labbtillfällen, dvs 12 h labb...... Skratta eller gråta? Det är frågan.. Datorer ogillar mig..

Nyss hemkommen från ännu ett step-pass, känns bra. Ska laga lite mat (potatisbullar) och sen har jag tvättid klockan sju till tio. Imorgon är vi lediga, men jag ska hem och väcka tom vid nio, vi ska plugga biokemi hela dagen. Klockan fem kommer en tysk dude och kollar lägenheten. Nej nu ska jag springa iväg till tvättstugan.

MORRR PÅ ALLA JÄVLA DUMMA DATORER!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0