plugga bör man


2009-12-19 @ 16:25:56

annars dör man!
Blev fem timmar i skolan med en hel del folk från klassen, väldigt trevligt hade vi det. Men jag mår som sagt inte så bra, men lyckades hålla humöret uppe. Vid tretiden kändes min skalle död och min kropp gjorde ont, så jag beger mig hemåt för att slänga på mig leggins under mjukisarna, låna jakobs stora handskar och ta mig till Hemköp för att införskaffa alvedon och annat smått & gott. Börjar nästan gråta när jag pratar med mami & hon säger att hon inte tror dom säljer det på hemköp. Men det gjorde dom. Kom hem och städade undan i köket, ska gör ungspannkaka för första gången ever. Får se hur det blir. Måste även plugga lite trivialnamn, typ 60 st är det? Iiiiiinte roligt. Fast klockan sex är det tv, ost & kex och något gott att dricka som gäller. Dom visar dom två första pirates of the caribbean-filmerna på tv4plus. Måste se! Oj, klockan är ju redan halv fem! Och jag som ska hinna laga mat och plugga innan? Får se hur det blir med pluggandet.. Jag är ju faktiskt sjuk, så jag orkar inte allt för mycket :P Hihi, hejdå på er, nu ska jag ha en rejält mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0