oroväckande


2009-12-16 @ 15:24:45

Jag har mest flum-läst alla mina papper idag. Inget riktigt pluggande. När jag läser känner jag att jag kan det. Får väl se imorgon om det stämmer :p
Var nyss iväg, tog en promenad i snöovädret, och hämtade mitt inloggningskort till internetbanken, man är helt hjälplös när man inte kommer in och kan betala räkningar. Men nu är det ordnat i alla fall! Det börjar bli mörkt ute.. Jag funderar på att pallra mig bort till campushallen ikväll och stepa lite, känner att min kropp är i behov av att röra sig. Och jag funderar också på att börja plugga till tenta nr 2 som är på måndag, men då kanske allt jag lärt mig inför morgondagen trillar ut? Och det vore ju dumt. Nej nu ska jag hänga tvätt, tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0