only one to go!


2009-12-17 @ 15:18:52

Ja ni, tentan gick helt ok. Jag är verkligen hur snabb som helst på att skriva tentor, hade fem timmar på oss, jag var klar efter en och en halv :p Klara den måste jag ha gjort, sen hur bra jag klarade den återstår att se!
Jag kände mig lugn och harmonisk när jag kom ut, skulle hoppa på cykeln och pallra mig hem. Nehej, då går nyckeln av i låset. No way att jag släpar hem cykeln, plus att det var snöstorm typ. Så den står kvar utanför tentasalarna :p Kom hem och åkte direkt med Jakob till Graflunds och fixade ett nytt hyreskontrakt som bara jag står på. Sen var vi till polisen, till Ryds centrum & köpte thai mat och handlade mat till ikväll, Jakob ska få laga något gott! Kom hem runt ett, har bara suttit framför tvn. Ska ta tag i organkemi pluggandet senast klockan fyra har jag lovat mig själv :p Imorgon blir det en hel dag i skolan med Lollofis, kommer antagligen bli joinade av flera glada pluggisar :) Nej lika bra jag fortsätter kolla runt lite på internet medan jag får, för klockan fyra gäller det.. Snaaark!! Hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0