nu jävlar


2009-12-28 @ 17:15:20

Kom nyss hem från stan! Köpte två tröjor och sen en klänning till nyår :) Men den riktiga shoppingen blev på IKEA, har köpt bestick, tallrikar (svarta, jättefina!), tavla, två olika stora kastruller och annat tjaffs! Och allt står i mitt rum, tillsammans med en ganska stor tv, micro och två datorer. Börjar bli aningens fullt nu :P Men nu har jag det som jag skulle köpa själv, köksbord+stolar och tvbänk (och eventuellt en bokhylla) var en av mamma & pappas julklappar till mig. Men faan va mycket folk!! Jag typ dog. Överallt, trångt, usch! Gillar det inte alls!

Ikväll då? Ska nog bara ta det lugnt, har ont i fötterna från idag :P Imorgon ska jag försöka få någon form av träning utförd på dagen sen på kvällen ska jag leka med elinor när hon kommer hem från jobbet. Jag & Anna har även planerat in en hel dag med hennes gamla nintendo, haha, fan va roligt! Vi brukade jämt spela det där förut.

Sitter och funderar på om jag ska lägga upp lite bilder på fb från i lördags.. Jag vågade inte kolla igenom kameran förrän imorse, usch säger jag bara! :P Dom som är tagna inne på GM har jag inget minne av :P Men jag är inte den som är den! Om jag får det att funka så hamnar väl dom på fb ändå, hihi"

Nu ska jag äta, tuudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0