mysfredag!


2009-12-12 @ 00:20:18

Blev sitta i fysikhuset för 9 timmars plugg. Nu börjar det ordna upp sig må ni tro!

Kom hem runt halv sex, Lollofis följde med, vi städade och sen kom Tove & Alexandra med en massa gott och vi har spenderat kvällen med Idol och en massa snack. Har varit en riktigt trevlig kväll, och jag har fått avreagera min mun lite (fått prata en massa, alltså ;P). Dom gick nyss hem, alla ska upp tidigt imorgon och plugga är det tänkt. Jag ska nog ta lite sovmorgon dock, blir en film nu. Är det helg så är det helg! Och imorgon (efter jag pluggat så duktigt hela dagen) blir det förmodligen HG med en massa trevliga människor! Dom har bartömning, så är billigare än vanligt :p Visserligen är det tenta-p, men behöver komma bort från alla aldehyder, aldolkondensationer och ATPsyntas. Få smälta allt. Och dansa. Och skratta. Sen kanske jag har värsta ångesten imorgon för jag inte fattar något och då blir det väl plugg istället, man måste ju prioritera, tsss! Ska snoka reda på en bra film, jag har ju ockuperat Jakobs bärbara nu när min är död ;) Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0