massa snö!


2009-12-16 @ 07:56:27

Det är typ jättemycket snö ute. Och det är kallt. Jag stannar nog hemma idag. Finner ingen motivation till att pallra mig dom 200 m genom all snö till ett grupprum på campus, usch nej! Hihi, Jakob åker iväg på match vid lunch så jag kommer kunna plugga ostört hela dagen ändå. Sen insåg jag att jag inte hade några rena kläder, så nu tvättar jag för fullt i vår lilla tvättmaskin!
Däremot måste jag tamjefan bort till Hemköp idag igen, för min dosa till internetbanken har kommit hem hit på posten, men jag måste hämta ut mitt inloggningskort. Inte på Hemköp i och för sig, men kiosken som ligger bredvid typ.
Jag har tappat bort min mössa! Nu ska jag sätta igång med pluggandet adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0