lagomt effektiv dag


2009-12-02 @ 18:01:04

Jag & Tom har hunnit rita upp glykolysen, glykeneogenesen, citronsyracykeln och andningskedjan. Vi åt pannkakor. Sen spårade vi och försökte lösa ett korsord, när vi inte kom på rätt ord hittade vi på egna, moahaha!
Tysk-killen var nyss här och kollade lägenheten, faktiskt väldigt trevlig men vet inte hur pigg jag är på ha en 25årig tysk inneboende hos mig.. Men eftersom jag inte har någon panik med att hitta en ny roomie ska jag ta det lilla lugna och vänta på att dom nya studenterna som börjar plugga i vår kommer springandes efter lägenhet, hihi.
Nu ska jag äta mat. Sen fortsätta plugga. Eller kolla på tv. Eller hitta på något annat. Maha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0