klara färdiga


2009-12-10 @ 09:11:33

tenta-p!

Igår var jag och Louise jätteduktiga, sex timmar i bihålan och vi hade skrivit labrapport för 20 timmar lab, värt en lite applåd, vi är fan ritkigt bra :D Idag skulle jag egentligen gått upp för över en timme sen, man jag orkade inte. Ska möta upp Tom och plugga lite organkemin. Det har lossnat för mig i biokemin, men icke i organkemin, och jag börjar bli stressad.. Men antingen ordnar det sig eller så blir det omtenta i mars, hihi! Men jag blir fan knäpp på alla reaktionsmekanismer och pilar, det är inte ett dugg logiskt och jag undrar lite smått hur fan dom kan veta att det är så det går till... Haha aja, ska försöka pallra mig iväg till skolan,. Vi är ju sämst som kommer till klockan tio, OMÖJLIGT att hitta lediga bord nu när det är tenta-p! Nej hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0