jag ÄLSKAR vädret


2009-12-30 @ 12:23:54

Det är iskallt, men solen skiner och man blir så pigg av att titta ut genom fönstret! Jag gick en massa igår, plus att vi var och åkte skidor, måste passa på nu när det inte är grått och blött :P
Jag vaknade faktiskt nyss, sovit i 11 timmar, fyyfaan va skönt! Så nu är jag utvilad och pigg som bara den :D SKa iväg och träna cirkel med sofia lite senare, innan dess ska jag vara snäll och städa undan här hemma.
Imorgon är det nyårsafton :O Tänk att det snart är ett nytt år! Jag tror hela morgondagen blir überbra! Först ska jag & Elli ut och gå (eller åka längdskidor, men elli verkade konsitgt nog inte så pepp på det?! :P) sen hem hit och basta. Därefter bär det av till sandra för att hjälpa henne & anna med maten och fixa oss. Blir nyårsmiddag med alla brudarna och sen lite fest efteråt :) Tror det kan bli en mysig dag/kväll :) Nej ni, nu ska jag äta lite gröt, hihi, tudcelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0