ja, vi är ju i alla fall inte effektivast i världen


2009-12-18 @ 17:35:29

måste jag medge. Har spenderat 7,5 timmar med organkemin & Tom. Som jag sagt tidigare har vi en tendens att prata, lösa korsord, skratta, fika och härja när vi egentligen borde plugga. Idag var inget undantag. Men vi har ju roligt i alla fall :P Och jag börjar förstå varför Lollofis inte vill plugga med oss, hööhö.. Att vi sen sitter och smsterroriserar lilla pluttan när hon är duktig och sitter hemma & pluggar är ju en helt annan sak, hihhiihi. Flummiga till tusen! :P
Fredag, ska jag fortsätta plugga? Vettefan alltså. 7 timmar idag borde vara tillräckligt. Vi ska sitta hela morgondagen och även hela kvällen imorgon ända tills vi kan alla rekationsmekanismer, så det så! Då borde jag få ta det lugnt ikväll? Laga mat måste jag också göra, men är inte sugen på min egen mat. Plus att det är stökigt i hela lägenheten, vilket gör att jag får jävligt svårt att slappna av. Men det går inte att göra något åt förrän på söndag när Jakob far hem till Fagersta med alla sina grejer som nu bor överallt förutom i hans eget rum. Jag riktigt LÄNGTAR tills måndag efter tentan när jag ska få städa hela lägenheten, det bara kryper i mig just nu. Men som sagt, det är ingen idé när det är en massa grejer överallt.
Jag och städning har fått en konstig relation sen jag flyttade hemifrån...
Vafan ska jag äta? Funderar på att gå över till donken. Ja ni hörde rätt. usch va hemskt. Nej förresten, det kan jag bara inte göra. Donken äter man bara sena nätter (eller väldigt tidiga mornar, hihi). När jag blir vuxen och otroligt framgångsrik ska jag ha en kock. Maten ska stå på bordet när jag kommer hem, och jag ska ALDRIG äta köttbullar. Eller korv. Fast jag gillar korv. Men inte köttbullar. Dom smakar konstigt. Hur eller hur så ska jag ta tag i maten nu, för jag har inte ätit på 6 timmar, och organkemin (och att plugga med TomB) tar på ens krafter! Tuudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0