I've got a remedy


2009-12-14 @ 16:30:08

Vilken dag!
Det är massa snö ute, kolsvart är det också. Och kallt! Har varit i skolan för sista lektionen, en liten mekanismverkstad och ÄNTLIGEN känner jag att organkemin vill mig väl :p Sen blev det monsterhamburgare med Tomtom och lite biokemiplugg. Nu ska jag sätta igång och skriva sammanfattning på dom två sista avsnitten i biokemin. Sen är det bara att plugga in allt! Blir sitta med biokemin hela kvällen, men tack och lov gillar jag den skarpt, verkligen jättekul och framför allt jävligt intressant. Så då är det väl lika bra jag återvänder till mitt pluggande. Imorgon ska vi ta ett grupprum med whiteboard och gå igenom heeeela metabolismen tillsammans, hoppas det går bra så man kan känna sig lugn inför tentan som är på torsdag :) Hejdåå!

move while you watching me
dance with the enemy
I've got the remedy

no more posion
killing my emotion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0