hemfärd


2009-12-22 @ 01:07:32

Imorgon!

Lägenheten har inte varit så här ren sen vi flyttade in (om den ens var så ren då..!). Har inte ens ätit något idag för då kommer jag stöka ner, hihi.
Kom hem för en halvtimme sen, var på bio med Jonas, Tom, Thomas, Kalle & Fanny :) Vi såg Avatar. Och fyyyyförifaaan va den var bra! Ni måste den säger jag bara, allt bra man hört om den stämde verkligen. Loved it!

Har packat ihop det sista så jag bara kan sticka imorgon, haha, ser ut som jag ska flytta hem igen. Har två väskor, 4 plastpåsar och en ikea-kasse med tvätt :P Men det är julklappar och matlådor som ska hem för att komma tillbaka med mat i under nästa termin. Så kommer vara lättare packad när jag kommer ner igen. Eller nej. Då ska köksbord+stolar, tv&tvbänk och annat mysigt med! Men det är den 4 januari, sen åker jag hem igen den 5e efter jag hjälpt Freja (min ny roomie) komma till ro. Men gången därefter när jag kommer ner den 11e, då kommer packningen vara lättare :)

Idag har varit en rejält bra dag. Glad dag. Nu är jag trött fast helt upprymd samtidigt. Får se om jag lyckas komma upp åtta imorgon som alarmet är inställt på. Har egentligen inge bråttom men skönt att komma iväg.

Godnatt hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0