good to go!


2009-12-03 @ 17:18:47

Jag sitter här med min finfina overall på och väntar på att Lollofis ska komma. Julfest/sittning ikväll, ska bli skojsigt, hoppas på god mat för jag är superhungrig! Vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut, men det brukar alltid kunna bli rättså full fart, höhö.. Har faktiskt fått en del gjort idag, tränade i förmiddags, jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon. Sen så har jag faktiskt skrivit nästan hela ena labbrapporterna, den långa. Och gjort dom flesta uträkningarna som skulle finnas med, så känner mig nöjd med min dag även om det inte blev något riktigt pluggande. Det är fan sjukt hur veckorna flyger förbi, jag har sagt et förut, men tiden går verkligen fort! Jag blir helt förvirrad när jag ser vilket datum det är, 3 dec, redan?! Knäppt! Nej nu ska jag ringa och stressa på Louise, min cykel kommer inte funka så vi måste gå. Fan va skönt det är att bo så nära campus ;D

Ha en kul kväll, det tänker jag, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0