God Jul!


2009-12-24 @ 09:43:15

Jag kan inte fatta att det är julafton?! Men hann få lite mer julkänslor när jag kom hem; vi har klätt granen, provsmakat skinkan, slagit in paket osv. Tråkigt nog somnade jag med huvudvärk igår, och vaknade med det idag också :( Hoppas det går över! Var till Fagersta och tränade med Sofia igår, cirkel var vi på. Och jag skojar inte när jag säger att så här mycket träningsvärk, i hela kroppen, har jag fan inte haft på år och dar! Haha skitskönt :D Nu blir det lite gröt, sen lär jag väl leta rätt på kläder att ha på mig, har inte haft tid att köpa något nytt. Så det lär väl ta sin lilla tid :P Runt tolv kommer moster med familg, och resten av släkten trillar nog in runt två, tre tiden :) Vi blir många här den här julen, så det blri nog riktigt trevligt :) Jag längtar till folk får se vad jag köpt till dom, tycker själv jag lyckats väldigt bra med klapparna i år ;) Nej hörrni, ha en bra jul allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0