första terminen avklarad!


2009-12-21 @ 14:00:57

Fyyfaan va jag är braa :D

Jag tror att jag kommer bli tvungen att gilla organkemin efter den här tentan :)

Suttit på Kårallen och ätit lunch med Lollofis i nästan två timmar, men blev tillslut tvungen att slita mig för att bege mig hem och städa! Ikväll blir det nog Avatar med några av grabbarna i klassen. Så åker hem imorgon. Om jag inte får nåt infall. Nu har jag lov så jag gör vafan jag vill ;D Wiiiee, total hjärndödhet som gäller fram till 18 januari! Men kommer bege mig ner till Linköping igen runt den 11e tror jag, kommer hända lite grejer här innan det är dags att börja igen, gillar't! Och vill ju lära känna min nya roomie som flyttar in den 5e! Hur som haver så ska jag städa nu, kommer dans aomkring sjungandes. Idag är jag glad, bekymmersfri & harmonisk. Livet är bra härligt emellanåt :) Tuudelu på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0