film-dag


2009-12-27 @ 22:11:20

Ja, jag har faktiskt suttit med rumpan parkerad i soffan HELA dagen. Så jävla skönt! Har haft ont i huvudet och halvsovit emellanåt men nu är jag pigg igen :P Har sett typ 3 filmer tror jag, haha! Imorgon ska jag in till stan och handla lite, anna joinar mig :) Måste ut på IKEA och handla upp presentkortet jag fick, ska köpa bestick och tallrikar och lite annat smått & gott. Och kläder. Fast dock inte på IKEA, höhö..
Undra om jag ska ta mig en macka? Så här dagen efter brukar jag vara sugen på något hela tiden. Bara det att jag inte vet vad jag är sugen på och det mesta smakar illa, väldigt problematiskt! Nehej ni, ska fortsätta kolla på filmen på 4:an. Eller.. Jag har missat några PH-avsnitt, dags att kolla ikapp dom kanske? Humpf.. Ska försöka somna i tid, ska hämta upp anna-banana halv elva imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0