?


2009-12-17 @ 21:58:10

3,5 timmar organkemi. Och jag kan inte minnas vad jag gick igenom, skrev men fattade nada. Hahaha. Effektivt.

Jag & Jakob gjorde enchiladas (iiiingen aning om hur det stavas). Dom blev konstiga. Haha, och köket ser ut som fan, haha. Jag bara haha:ar hela tiden. Jag vill skriva den där jävla tentan sen vill jag supa bort all kemi, igen. Haha. Igen. Jag är övertrött. Och beslutsångest har jag också, typiskt, alternativ är ALDRIG bra, moahaha. Jakke håller på att packa ihop sina grejer. Så hela lägenheten ser ut som fan. Han slog in sin pappas julklapp med sån där vit tejp, haha, det tyckte jag va kul. Han skulle rita smilisar på tejbitarna så det skulle se bättre ut. Haha. Tanten på Graflunds frågade om jag visste hur stor lägenheten var, och så undrade hon hur jag skulle ha råd med hyran ensam. Haha. Jag hatar att inte kunna sova, men jag har tänkt på en sak, jag fungerar ju. Alltså, jag går, står, pratar, pluggar & lagar mat. Varje dag. Om och om igen. Jag kanske klarar mig på 5-6 h sömn? Eller? Haha.

Jag är nog tamejfan i behov av ett lov. Ett långt lov. 4 veckor. Mmmmm, sug på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0