det ligger snö på marken


2009-12-13 @ 11:47:48

& himlen är grå. Vilka söndags-feelings man får alltså. Vill bara krypa ner i sängen och sova tills imorgon! Men icke! Jag har blivit telefonterroriserad hela morgonen, så ska iväg till skolan vid halv två och plugga lite trivialnamn och organkemi med Tomtom! Min gladhet håller i sig, har varit en jättebra helg :) Nu kom jag precis på att jag fortfarande har en klapp kvar att köpa, den till julklappsbytet med tjejorna. Och jag vet fan inte när jag ska hinna med det?! Får bli typ 22a eller 23e när jag kommit hem. Humpf, nu blev jag stressad :p Jag kanske kan blinka lite sött med mina ögon och be Elli köpa min klapp? Nejdå, jag ska nog få in det i mitt schema. Det är bara en vecka kvar nu, eller ja, en vecka och en dag till sista tentan, sen bär det av hemåt! Och om jag tyckte det blev många timmar plugg förra veckan kommer den här se tio gånger värre ut. Men så är det :) Nehej ni, nu ska jg fixa lite mat innan jag sticker iväg och sprider lite glädje till Tom, moahaha! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0