brrrrrrr


2009-12-13 @ 01:06:23

Mina fötter är iskalla!
Har haft en skittrevligt kväll, även om den inte alls blev så som det var tänkt! Vi skulle till HG, först äta lite julmat sen partaja loss, kom dit halv sju och inte fan kom vi in. Världens kö. Så jag och alla grabbarna gick till Hemköp och fixade mat och stack till Thomas och lagade tacos. Sen blev det fest där istället :) Mimmi och Sofia trillade in lite senare och det blev ölspel och annat kul. Vid tolv tänkt vi dra oss tillbaka till HG och dansa lite, köade med Martin och Tobias i 40 min innan vi bestämde oss för att skita i det, det var iskallt och alkoholen var slut! Så nu kom jag nyss hem, ska hoppa in i duschen och försöka få upp värmen. Är lite lagom full bara, så blir upp i lagom tid imorgon och plugga! Nej ni, jag har haft en bra kväll, en spontan kväll, mycket skratt! Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0