bra beslut


2009-12-05 @ 11:34:09

Ja, det var rejält skönt att komma hem. Har ätit god mat och spenderade i princip hela dagen och kvällen framför tvn, sov till elva idag. Tror fan jag är utvilad nu :p Jag älskar att ha bil alltså, så himla smidigt, få för sig att man vill åka hem, ja då är det bara att göra det. Inge krångel med tåg eller buss, I love it!
Jag har lite planer inför dagen, ska träffa Elli när hon kommer hem från jobbet och sen ska jag umgås med Anna :) Som vanligt när jag kommer hem får jag bestämma vad vi ska äta (igår blev det hasselbackspotatis och lövbiff, mumma!), och idag vill jag ha tacos ;D Har även tänkt ta mig till mormor en sväng, dom senaste gångerna jag varit hem har jag varit så uppbokad så jag har inte haft tid med lilla mormor! Fyyyyb Liza.. Ja hur som helst, ska busa lite med mina kattor nu. Min plan är att åka hem på måndag morgon, missar en föreläsning men det är det värt! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0