back on track


2009-12-08 @ 21:56:43

Hemma i Linköping igen, har varit suuuuuuuuuuuuuper´skönt att vara hemma den här helgen. Jag behövde det. Nu kan jag ladda om och verkligen ta tag i tentaplugget som ligger och väntar!

Idag har jag först kört ner till Linköping, varit på NärU möte, letat julklappar med Louise, julmys med Urf och kvällen avslutades här med lite skitsnack med lollofis! Eller nej, kvällen avslutas med lite Paradise Hotel! Jag vill veta hur man vinner.. Så fort någon åker ut kommer det in nya. Konstigt tyckr jag? Hur som helst. Ska kolla sista avsnittet som ligger uppe på internet nu, sen blir det sängen. Morgondagen kommer spenderas till fullo i skolan, 4 h organkemi rep. sen blir det att skriva labrapport utav bara helvete! Pjuuuu!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0