aj min hjärna!


2009-12-10 @ 16:59:48

Duktiga klasskamrater hade pallrat sig iväg i tid imorse och införskaffat ett grupprum åt oss, naajss! Har kämpat med organkemin HELA dagen. Nu är det faktiskt bara 3 kapitel till att gå igenom, sen att jag inte fattar allt jag gått igenom är ju en annan sak :P Nej. Det borde ordna sig om jag får sova och smälta allt. Plus att jag har 10 dagar till på mig, som tur är! Ikväll tänker jag ta paus från pluggandet, kolla en film eller två. Och imorgon ska jag upp klockan sju, jag måste, jag vet inte hur jag ska göra för att få upp mig själv om mornarna, har fått lite tips jag tänkte prova :p Ska ta tag i mitt rum också, är ganska stökigt, kanske t o m orkar med lite biokemi efter jag fått iordning på allt. Äta lär jag ju också göra. 

Ser verklige fram emot att få tentorna gjorda och sen åka hem och spendera nästam 4 veckor hemma :D Eller, jag kommer antagligen åka ner till Linköping typ fem dagar, en vecka innan vi börjar. Men i alla fall, inge pluggande eller något att oroa sig över på fyra vecka. Det låter väl sjujävla härligt?! :D

Tudelu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0