uppe med tuppen!


2009-08-15 @ 08:12:25

Här händer det grejer!
Var på min första sittning igår, och jävlar vad kul det var; sjunga, skåla och se gyckel. Sittningarna är verkligen något man kommer se fram emot :) Efter vi ätit och druckit lite var det dags för "nolledisco", låter som vi går på mellanstadiet. Var bara så jävla lång kö till baren så jag hann bli trött, men vi dansade till tolv sen gick jag hem och åt tomat och somnade, hihi :P Idag är det en hemlig utflykt som gäller, vi ska samlas kvart i tio. Spännande, det blir säkert något roligt.
Men måste bara säga, fyfan vad det händer grejer HELA tiden, igår hann jag vara hemma 45 min på hela dagen. Dom som inte bor lika nära skolan hann inte ens hem innan sittningen. Så det känns lite svårtatt hinna med all matte som måste räknas, vi har fått inlämningsuppgifter tills på tisdag. Tur att det är pluggdag på söndag, och det avslutas med en pluggfest, hihi. Hinner inte prata i telefon om dagarna ens, så anledningen till att jag inte hör av mig till någon är helt enkelt att det inte finns tid (om ni inte är vakna unt tolv, ett på natten, då är det i såna fall bara att ringa :p) Sen har jag fått ett hemligt uppdrag som ska vara klart tills nästa fredag... Hahahaha, snacka om att dom inte valde rätt person, men men, det blir nog bra tillslut ;) Nej nu ska jag byta om, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0