trött


2009-08-31 @ 10:19:22

trots tio timmars sömn! Blev nog för mycket sömn kanske? Men jag börjar vakna till nu. Ska bege mig ner mot stan om ett tag, ska möta lousie kvart i elva. Har ett litet problem bara, jag vet inte hur lång tid det tar att cykla ner till stan? Jag har gjort det flera gånger men jag har aldrig reflekterat över hur lång tid det tagit? Mellan tio och tjugo minuter skulle jag gissa på, beroende på hur snabbt man cyklar, hihi. Förresten, har jag berättat att mina cykelljus blivit stulna?! Väldigt irriterande, då jag måste köpa nya, och om jag inte gör det riskerar jag att få några hundringar i böter, snyft! Eller så får jag väl undvika att cykla i mörker, men på onsdag är det Kalas, och då lär det ju bli sent, och eftersom stället det ska vara på ligger 20-30 min härifrån på cykel så kommer jag ju inte gå, vilket säkert tar mer än dubbelt så lång tid! Besvärligt det här. Aja, hur som helst, ska ner på stan typ nu. Sen blir det skola fram till fem! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0