tisdag, eller?


2009-08-04 @ 18:54:02

Jag är lite förvirrad när det gäller dagar nu för tiden. All den här ledigheten förslappar hjärnan :P Idag har varit en såndär skön och mysig dag. Började med att åka till söderbärke för pappas räkning och hämta lite material. Efter det blev det en tur på sjön med mami&papi, åkte till Ängelsberg och åt sen  gled vi bara runt lite och solade i båten :) Ha precis plockat lite i mitt rum, det är så jävla stökigt!
Imorgon blir det först lite jobb, sen stan med sofia och på kvällen när elli slutat jobba ska hon hjälpa mig baka tårta tills på torsdag :) Har förresten färgat håret, så nu är det mörkt igen. Känns faktiskt skönt att få tillbaka min "vanliga" färg. Länge sen jag var så ljus som jag varit den senaste tiden. Nåja, nu ska jag ta mig ett glas cola light, mumma!
Jag måste för den delen köpa böcker imorgon, får abstinens när jag inte har en bok att fördriva tiden med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0