sunny sunday


2009-08-30 @ 14:14:54

Fast det regnade typ nyss, men nu skiner solen & det är riktigt varmt och skönt ute.
Nu har gustav lämnat mig och åkt hem, denna gång var det inte lika jobbigt att se honom åka, för jag kommer hem redan nästa fredag och får träffa honom igen :)
Vi har mest myst hela helgen, lagat megagod mat, mumms!
Nu har jag just lagat en matlåda tills imorgon, ska sätta mig och plugga lite om ett tag, men orkar inte riktigt ta tag i det än :p Fick tvättid ikväll klockan sju också, måste tvätta massa sängkläder och handdukar, vilket vår lilla söta tvättmaskin i lägenheten inte orkar med.
Förresten, jag fick inte tillbaka min mobil, det verkar som dom inte riktigt vet var den är. Jag blev totalt asförbannad på killen i affären, haha, stackarn. Men nu har jag varit utan den i FEM VECKOR! Typiskt liksom. Aja, jag klarar mig än så länge med papis gamla jobbmobil, typ den mest slitna mobilen någonsin, haha! Nej nu ska jag bänka mig framför tvn en stund, tror lousie kommer förbi efter dragträningen :) Hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0